VT4P Visible Teaching 4Performance 2017-2020 w obszarze polityki rozwoju szkoły oraz widocznego uczenia się i nauczania.
Koordynator projektów – Hanna Skowrońska
Asystent koordynatora – Daria Osińska
W ramach programu uczniowie oraz nauczyciele uczestniczyli w licznych wizytach międzynarodowych, warsztatach, szkoleniach, wycieczkach, warsztatach online, spotkaniach z władzami miast szkół partnerskich, konferencjach prowadzonych przez ekspertów w dziedzinie polityki rozwoju szkół, między innymi w dwóch konferencjach prowadzonych przez profesora J. Hattiego w Londynie, światowej sławy badacza maksymalizacji wpływu na efekty uczenia się.
Współpracowaliśmy z uznanymi instytutami szkoleniowymi, np. Osiris Educational z Wielkiej Brytanii. Innowacyjność, przełamywanie barier, współpraca, przyjmowanie przez uczniów ról badacza, lidera oraz prowadzącego szkolenia wraz z ekspertami oraz poszukiwanie kreatywnych rozwiązań w odpowiedzi na wyzwania współczesnej rzeczywistości stanowiły bazę naszych działań. Efekty współpracy przenosiliśmy na grunt szkolny.
Bogate doświadczenia, nowe przyjaźnie, niezapomniane wrażenia, szereg nowych umiejętności i jednocześnie odwaga i pewność siebie połączone z gruntowną wiedzą to atuty jakie wymieniają uczestnicy naszych projektów. Link do strony internetowej projektu VT4P https://twinspace.etwinning.net/50561/home