“Zmienia życie, otwiera umysły”

 

Szkolny Team Erasmus+ ADAPT już działa!

01.01.2024 ruszył w naszej szkole projekt Erasmus+ ADAPT Advancing Digital Abilities and Personal Thriving, w ramach którego przez kolejne dwa lata wraz ze szkołami partnerskimi będziemy zgłębiać tajniki sztucznej inteligencji AI. Nasi projektowi partnerzy to Austria , Estonia i Portugalia. Zapraszamy do wysłuchania, co na temat projektu ma do powiedzenia Mona Lisa i koordynator  David Satler, który głosem…

Czytaj więcej...

VT4P Visible Teaching 4Performance 2017-2020

VT4P Visible Teaching 4Performance 2017-2020  w obszarze  polityki rozwoju szkoły oraz widocznego uczenia się  i nauczania. Koordynator projektów – Hanna Skowrońska Asystent koordynatora – Daria Osińska W ramach programu uczniowie oraz nauczyciele  uczestniczyli w licznych wizytach międzynarodowych, warsztatach, szkoleniach, wycieczkach, warsztatach online, spotkaniach z władzami miast szkół partnerskich, konferencjach prowadzonych przez ekspertów w dziedzinie polityki…

Czytaj więcej...

Entrepreneurship: Imagination@work

PROGRAM ERASMUS+ AKCJA 2: PARTNERSTWA STRATEGICZNE Tytuł projektu      ENTREPRENEURSHIP: IMAGINATION @ WORK Numer projektu   2017-1-AT01-KA219-035054 Projekt jest finansowany ze środków programu Unii Europejskiej Erasmus+ Głównym celem projektu jest uświadomienie uczniom potrzeb rynku pracy i nabywanie przez nich umiejętności przystosowywania się do ciągłych zmian poprzez rozwijanie takich kompetencji kluczowych jak przedsiębiorczość, innowacyjność, kreatywność, elastyczność czy porozumiewanie…

Czytaj więcej...

Pleased to meet EU – projekt szkół partnerskich Comenius

Tytuł projektu:  Pleased to Meet EU (Miło cię poznać Unio Europejska) Projekt Szkół Partnerskich Comenius finansowany w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Szkoła realizująca projekt: Gimnazjum Dwujęzyczne nr 18 w Zespole Szkół nr 2  Rybniku Szkolny koordynator:  Beata Kocjan, Anna Drozd Czas trwania projektu: wrzesień 2012 – lipiec 2014 Partnerzy: 1. Sternschule Deutschlandsberg,…

Czytaj więcej...